martedì 10 agosto 2010

In una matina in riva

Ghe xe 'na navisela sul mar blu,
e su, in zima del monte, xe un paeseto
nel sol, contro grandoni bianchi nùvoli.
E un altro mi che xe in mi, lu' el voria
mèterse drento in quela navisela
e andar andar su la mareta alegra;
e anca andar el voria lontan là suso
in quel ciaro paeseto.
E mi, ridendo, ghe digo de no,
e lui me ridi e el me disi sì sì.

Virgilio Giotti, Colori, Einaudi, 1997


C'è una barca sul mare blu,
e su, in cima al monte, c'è un paesetto
nel sole, contro grandissime bianche nuvole.
E un altro io che è in me, lui vorrebbe
mettersi dentro quella barca
e andare andare sulle piccole onde allegre;
e anche andare vorrebbe lontano lassù
in quel chiaro paesetto.
E io, ridendo, gli dico di no,
e lui mi ride e mi dice sì sì.


Nessun commento:

Posta un commento